środa, 1 kwietnia 2015

[Violetta Live] Violetta Live w Łodzi!


Cześć kochani!
W niedzielę, 29 Marca 2015 roku odbył się pierwszy koncert Violetty w Polsce. Jakoś tak wyszło, że koncert w naszym Państwie zakończył pierwszą część międzynarodowej trasy. Jak to wszystko wyglądało? Jak wyszło? Co o koncercie sądzi obsada?
Zapraszam do posta :)


Przebieg koncertu
Zanim na scenie pojawiła się Tini i obsada, mieliśmy krótki "pokaz", wprowadzający nas do występu oraz trzymający w napięciu. Po jakieś minucie lub dwóch, na scenie pojawiła się Tini. Nie umiem opisać, w jaki sposób, więc po prostu dam wam zdjęcie :


Tini przywitała fanów z Polski, po czym rozpoczął się show. 
Standardowo, pierwszą piosenką była "En Gira". Następnie odbyło się płynne przejście do piosenki "Tienes El Talento" a następnie "Euforia". Po wykonaniu ostatniego utworu, obsada przywitała Polskich fanów, powiedziała kilka miłych słów. Na scenę weszła Justyna Bojczuk i zapowiedziała koncert. Było kilka piosenek akustycznych (w tym Voy Por Ti w wykonaniu Jorge). Było też kilka dialogów pomiędzy Tini, Cande i Justyną, Jorge i Diego, Diego i Tini itp. Dialogi były po angielsku, co mogło być trochę rozczarowujące dla niektórych fanów. 

Piosenki

Nie pamiętam dokładnie ile piosenek zaśpiewała obsada ale tutaj macie taką jakby listę (nie w kolejności) (z obu koncertów)
1. En Gira
2. Tienes El Talento
3. Euforia
4. Underneath it All
5. Yo Soy Asi
6. Are You Ready For the Ride
7. Ven Con Nosotros
8. On Beat
9. Ser Quien Soy
10. Codigo Amistad
11. Soy Mi Mejor
12. Luz, camara, accion
13. Supercreativa
14. Voy Por Ti
15. Habla Si Puedes
16. Podemos
17. Entre Dos Mundos
18. Ser Mejor
19. En Mi Mundo
20. Te Creo
21. Libre Soy
22. Supercreativa
23. Alcensemos las estrellas
24. Como Quieres
25. Juntos somos m
26. Peligrosamente Bellas
27. Te Esperare
28. Veo Veo

Reakcja Obsady

Reakcja obsady na obu koncertach była przecudowna. Na obu koncertach doprowadziliśmy obsadę do łez. Na tym o 14:30, Tini bardzo się wzruszyła przed piosenką "Soy mi Mejor". Szczególnie poruszył mnie moment, w którym powiedziała : "Mimo tego, że nie mówimy tym samym językiem ale bardzo was kocham". Powiedziała też, że : "Jesteście wspaniali", "Kocham was" (po polsku!), "Jestem bardzo szczęśliwa że mogę tu być" i tym podobne. Na koncercie o 19:00, obsada była bardzo zaskoczona tym, że stworzyliśmy polską flagę. Mówili też o tym w wywiadach, o których opowiem wam w kolejnym poście. Niestety nie byłam na drugim koncercie, ale wiem, że obsada była również bardzo wzruszona, szczególnie Alba, Tini, Mechi i Cande, które również się "rozpłakały". Oba koncerty świetnie się udały. Akcje, które Disney wspólnie przygotował z blogiem Violetta Polska również bardzo dobrze wyszły (szczególnie na drugim koncercie). Polscy V-Lovers - mamy z czego być dumni! <3

Polska!

Koncert w Polsce był dosyć specjalny. Sama Tini przyznała, że był to jeden z najlepszych koncertów (wliczając koncerty z poprzedniej trasy). Obsada powiedziała kilka słów po polsku (za co ich podziwiam). Polskie kwestie Tini wliczały : "Kocham Was", "Polska!", "Dziękujemy!". Diego przed piosenką "Yo Soy Asi" powiedział "Śpiewajcie ze mną" a pod koniec, "Dzięki Polska!". Takich akcentów było całkiem sporo. 
Następnie warto też zwrócić uwagę na to, że Tini była "owinięta" Polską flagą przy piosence "Soy Mi Mejor" oraz "En Mi Mundo". 
Warto też wspomnieć, że obsada dała nam sporo szans do zaśpiewania różnych części piosenek. Taką szanse mieliśmy przy m.i.n. przy piosenkach "Voy Por Ti", "Are You Ready for The Ride", "Te Creo", "En Mundo", "Soy Mi Mejor". 







Podsumowując… koncert w Łodzi był jak najbardziej udany. Pamiętajcie o koncertach w Warszawie (22 Sierpnia), Krakowie (25 i 26 Sierpnia). No i nie zapomnijcie śledzić bloga Violetta Polska aby być na bieżąco z akcjami organizowanymi na nadchodzące koncerty.
P.S. wybieracie się na koncert w Warszawie bądź w Krakowie? :) Byliście na tym w Łodzi? Podobało się Wam? Dajcie znać!
Paaaa <3

2 komentarze:

  1. ten koncert był najlepszy na jakim byłam, ale moim największym marzeniem jest spędzenie całego dnia z MARTINĄ STOESSEL i jej przyjaciółmi . Nawet umiałabym się z nimi dogadać ponieważ violetta sprawiła to, że nauczyłąm się języka hiszpańskiego a wy dziewczyny jakie macie swoje największe marzenie? Niestety napisałam to dopiero dzisiaj gdyż nie wiedziałam że jest taka strona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koncert był genialny, masz rację. Ja bym chciała spotkać się z ekipą Violetty, z wszystkimi aktorami, pogadać z nimi, zadać kilka pytań. Mam nadzieję, że kiedyś spotkasz Martinę i jej przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. Piszcie w nich swoje uwagi, przypuszczenia, myśli, i porady. Bardzo dziękuję za odwiedzenie bloga! Mam nadzieje, że post się podobał!
Zostawcie po sobie ślad ;3