środa, 18 lutego 2015

[Być jak… ] Styl Nati!

Cześć! Witajcie po długiej przerwie! :)
Dzisiaj postanowiłam przedstawić wam styl Natalii, przyjaciółki Ludmiły. Mimo tego, że Naty nie jest główną postacią naszego serialu, jej styl jest wyjątkowy i jestem pewna, że wielu z was się on spodoba!
Także bez zbędnego przeciągania, zapraszam do posta!



Czy kiedykolwiek przyjrzeliście się dokładniej stylowi Naty? Mimo jej dosyć nieśmiałej osobowości, jest on dosyć odważny i dosyć rockowy.

Po pierwsze kolory dominujące w tym stylu to czerwony, biały i czarny. Często właśnie w takich kolorach możemy zobaczyć naszą bohaterkę. Oczywiście, zauważymy także elementy niebieskie, jednak są one rzadsze. Dlaczego takie kolory? Jak już wcześniej wspominałam, jest to styl rockowy, a więc kolory też muszą się zgadzać. Czerń, biel i czerwień to podstawa, dlatego staraj się nosić ubrania w takich kolorach! :)

Po drugie skoro jest to styl rockowy, to ćwieki i podobne do ćwieków elementy są mile widziane. Na butach, bluzkach, bransoletkach… Cekin również wchodzi w grę. Takie elementy najlepiej będą wyglądały w czarnych bądź złotym kolorze, szczególnie na czarnej kamizelce. 

Po trzecie nie zapomnijcie o trochę cięższych butach! Nie są to balerinki Francesci ani wysokie obcasy Violi, tylko bardziej kozaki i pełne buty sięgające za kostkę. Takie buty są idealne na trochę zimniejsze dni, jednak w lecie trochę z nimi gorzej. W takim wypadku możecie sięgnąć po czerwone/czarne/białe sandały lub coś w ten deseń.

Po czwarte nie zapominajcie o bluzkach! Bluzki najczęściej są z nadrukami (czyli najczęściej białe lub pastelowe) i napisami. Możecie również zobaczyć Naty w lekko podartej bluzce, tak jak na drugim zdjęciu, jednak jest to trochę rzadsze. Bluzki mogą też być z nadrukowanymi zdjęciami zwierząt lub jakimiś wzorkami, najlepiej w kratkę.

Po piąte nie zapomnijcie o kamizelkach w chłodniejsze dni. W lecie nie jest to aż takie ważne, a lekkie kamizelki nie pasują aż tak do tego stylu. Jednak w zimę, w szkole lub gdziekolwiek jesteście, możecie założyć jakąś czarną kamizelkę lub coś podobnego.  Nie musi być skórzana, najlepiej żeby była czarna lub czerwona, z jakimiś ćwiekami lub cekinami.
Powodzenia!

_________________________________________________________________________
OK, to by było na tyle, a więc teraz chciałabym usprawiedliwić swoją nieobecność. Czym była ona spowodowana? Głównie lenistwem. To jednak było trochę skomplikowane, ponieważ wchodziłam na bloga i odpowiadałam na komentarze. Cieszyły mnie one niezmiernie, ale zasmucił mnie fakt, że pod ostatnimi postami nie widziałam żadnych odpowiedzi. One naprawdę motywują do działania, tak jak teraz. Dlatego proszę was o pisanie ich. To dla was chwila a dla mnie wiele znaczy! <3 No i na koniec, dziękuję wam ogromnie za PONAD 13 000 WYŚWIETLEŃ BLOGA!!!!!! <333 Szkoda że nie zobaczyliście mojego zaskoczenia. Mimo tego, że rzadko pojawiam się na blogu, wy go dalej odwiedzacie. Dziękuję wam za to z całego serca!
PAAAAA!!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. Piszcie w nich swoje uwagi, przypuszczenia, myśli, i porady. Bardzo dziękuję za odwiedzenie bloga! Mam nadzieje, że post się podobał!
Zostawcie po sobie ślad ;3