piątek, 3 kwietnia 2015

[Aktorzy] Jorge na YouTube!

Wszystkie Jorgitas mogą być szczęśliwe, albowiem Jorge Blanco, serialowy Leon, założył sobie konto na YouTube. Filmiki będą trochę dłuższe, dzięki czemu będziemy "spędzić z nim dzień". W filmikach będą rzeczy śmieszne, głupie, normalne i zabawne. Jorge wstawił już pierwszy filmik z Niemiec, zatytułowany "Bilet do Niemiec, proszę".
Zapraszam na tłumaczenie oraz filmik!

Na początek, tutaj macie link do jego kanału -> Jorge Blanco
Filmiki są nagrane po hiszpańsku, z francuskimi i angielskimi napisami.
A oto pierwszy filmik Jorge :

Bilet do Niemiec, proszę

Cześć! Jak tam? Witajcie na moim nowym kanale na YouTube. Będę tutaj dodawał dłuższe filmiki. Będziecie mogli zobaczyć, co robię i tym samym trochę się zabawić. Będziecie mogli obejrzeć zabawne, nudne, głupie, normalne rzeczy, które robię, zobaczyć mnie podczas trasy koncertowej, pracującego lub nic nie robiącego. Mam nadzieję, że wam się spodoba, że będziecie się dobrze bawili. Jeżeli nie, nie martwcie się. Te filmiki są dla osób, które będą (się dobrze bawiły).


Jak tam? Jak się macie? Jestem bardzo szczęśliwy tutaj, to mój pierwszy filmik. Chcę wam powiedzieć, co się stanie. Poszliśmy jeździć. Pójdziecie ze mną na konferencję prasową i na kilka przygód, które mieliśmy tutaj w Niemczech; głównie w Monachium. Mam nadzieję, że wam się spodoba i …. subskrybujcie! 


Jesteśmy w chmurach. Niemieckich chmurach, niemieckiego kraju. Tylko żartuję. Germisch, no nie? Garmisch, Garmisch. (Ktoś z poza kadru): Garmisch i reszta jest zbyt trudne do wymówienia. (Jorge): Tak, to zbyt dużo.
POPRZEDNIEJ NOCY… Chciałbym się z wami podzielić tutaj, w hotelu w Monachium, jak otwieramy drzwi do pokoju. Myślę, że to bardzo wyjątkowe, nigdy wcześniej tego nie widziałem. Na początek, mam ten ogromny i ciężki brelok z małym guzikiem. Klikamy i … otwiera się… To wszystko. 

Dobre wieści! Właśnie się dowiedziałem, że tutaj, w Niemczech, są ośnieżone góry, w których możemy pójść pojeździć na nartach, więc jutro pójdziemy pojeździć. Chciałbym trochę pojeździć na snowboardzie. To będzie mój trzeci dzień(ogólnie) jeżdżenia na snowboardzie. Zobaczymy jak to będzie. Zobaczymy. I… to wszystko, jestem bardzo szczęśliwy. Pokażę wam filmiki jutro. Życzcie mi powodzenia, cześć! 


PO SNOWBOARDZIE… Dopiero skończyliśmy jeździć na nartach. Jesteśmy bardzo zmęczeni ale było warto. Było fajnie, było fajnie. W pewnym momencie wywaliłem się i cały wyciąg wjeżdżałem tyłem. Ale to jest mój styl. Każdy ma swój własny sposób jeżdżenia na nartach. Zobaczycie jaki…
Diego : Mam ten filmik, dam ci go później. 
Jorge : Zostawiam was z dowodem.
Diego : Powiedz "ser" Jorge! 
Jorge : To jest mój własny styl wjeżdżania! 

DZIEŃ KONFERENCJI PRASOWEJ
Tak właśnie spędzamy czas czekając na wywiady. Ten, kto trafi w telefon, wygrywa. 
Rugg : W tych butach nie gram dobrze… To niemożliwe. 
Jorge : Teraz widzisz czemu Włochy nigdy nie wygrywają Pucharu Świata?
( Rugg strzela bez butów)
Ruggero mówi, że wygrał dlatego, że zdjął buty. Zwycięzcą jest RUGGERO! 
Rugg : Było fajnie, było fajnie. Wygrałem! Mówiłem ci, przez moje buty nie mogłem poprawnie kopnąć piłki. 


W DRODZE DO KONFERENCJI PRASOWEJ…
Barbie : Zabiję cię!
Jorge : To jest ofiara mojego żartu, Barbie. 
Barbie : Biedna ja. Naprawdę byłam skoncentrowana.
Jorge : I świadek. Jedziemy na konferencję prasową. Nie, mam na myśli, że byłaś świadkiem mojego wkrętu. Jedziemy na konferencję prasową Violetty. [Konferencja Prasowa] Muszę iść bo chcą mi zrobić zdjęcia. 
[Vine Jorge] Nie, proszę, żadnych zdjęć. 
Konferencja prasowa w Monachium, o tak. 

Dobrze, to wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że wam się podobało, że dobrze się bawiliście. Jeżeli tak, nie zapomnijcie zasubskrybować. Zobaczymy się w następną środę, aby zobaczyć więcej przygód. Widzieliście mnie pracującego, nie pracującego, robiącego żarty… Wszystkiego po trochu. Do zobaczenia wkrótce. 

(Stephie rozmawiająca w wideo-czacie)
Stephie : Co się stało? Wszystko dobrze? 
Jorge :  Tak, ale wpadłem na tacę. 

W NASTĘPNYM ODCINKU… Musimy wspierać sztukę uliczną.

*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~**~*~*~*~*~**~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*
Oto pierwszy odcinek Jorge. Następny, jak już wspomniał, pojawi się w środę.
Nie wiem jak wy, ale mi się bardzo podoba pomysł z prowadzeniem kanału . Dzięki temu możemy pośmiać się razem z Jorge i lepiej go poznać.
A wam podoba się ten pomysł?
Co sądzicie o pierwszym odcinku?
Dajcie znać!
Paaaa <3

4 komentarze:

  1. Uwielbiam jego filmiki! Z niecierpliwością czekam na każdą środę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Bardzo się cieszę, że nagrał cześć filmiku w Polsce! :D

      Usuń
  2. Hej super post :D
    Mam pytanko: Kiedy będą posty "Gdzie kupić ubrania (imię bohatera) i za ile? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie jutro ;) Przepraszam, że tak późno odpowiedziałam ale nie sprawdzałam przez ten czas komentarzy :(

      Usuń

Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. Piszcie w nich swoje uwagi, przypuszczenia, myśli, i porady. Bardzo dziękuję za odwiedzenie bloga! Mam nadzieje, że post się podobał!
Zostawcie po sobie ślad ;3