sobota, 29 listopada 2014

[Violetta] Violetta Live w Polsce!

Czekaliśmy, niecierpliwiliśmy się. Violetta Live miało coraz więcej potwierdzonych koncertów - to w Nowej Zelandii, Belgii, Szwajcarii… Nareszcie pojawiły się coś, na co prawdopodobnie wszyscy czekali! Bilety na pierwszy koncert Violetty w Polsce!
Zapraszam!

Koncert "Violetta Live" odbędzie się w ŁODZI, 29 MARCA, 2014 ROKU. Na początku miał być jeden koncert o 19:00, jednak z racji tego, że bilety  bardzo szybko się wyprzedały, o 14:30 odbędzie się drugi, tego samego dnia.
Oto gdzie odbędzie się to szczególne wydarzenie :

Jak już wspomniałam, koncert będzie miał miejsce w Łodzi, na Atlas Arena.
Tutaj jest dokładny plan sali, sektorów oraz miejsc :

Bilety jednak to najtańszych nie należą, i tym razem nie jest inaczej. Jak widać na powyższym zdjęciu, zwykły bilet kosztuje 179-330 zł. Natomiast za spotkanie aktorów (Meet & Greet) trzeba by zapłacić aż 1 799zł! 
Tutaj linki do stron na których możecie kupić bilety : 
Bilet będzie wyglądał o tak : 

Podsumowując, bilety wyprzedają się szybko, poniżej 16 roku życia nie wejdziecie chyba że opiekun wypełni formularz, koncert odbędzie się 29 Marca w Łodzi, odbędą się 2 koncerty : o 14:30 i o 19:00. 
To mniej więcej tyle, jeżeli będą pojawiały się jakieś nowe informacje, dam wam znać.

Cieszycie się?
Pojedziecie na koncert?
Dajcie znać!
Paaaa! 

4 komentarze:

  1. Mam pytanie czy z sektora C dobrze widać? Bo ja jade i właśnie będę w tym sektorze i boje sie najbardziej tego że nie będę nic widziała :(( Proszę o szybką odpowiedź :* :(. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie pewnie tak jak w pierwszych sektorach, ale pewnie będziesz coś widziała. A jeżeli nie to pewnie będą te tablice (czy jak to tam się zwie XD) i tam zobaczysz wszystko :) Nie przejmuj się ;)

      Usuń
    2. A jeśli jade do Wawy i mam miejsce na płycie B3 :/
      Bo ja jestem strasznie niska, jak na swój wiek, bo mam około 150 cm ;-;
      A nie chciałabym patrzeć na televim tlyko na scene :/
      Jak myślicie? Będę coś widziała? :/

      Usuń
    3. Myślę, że nie ma czym się martwić na zapas. Przyznam, że też mam takie obawy (mam bilet w B2) i takie same obawy miałam przed koncertem w Łodzi, a okazało się, że wszystko było widać. Nie umiem ci powiedzieć czy tak, czy nie. Stawiam na tak, ale pamiętaj, że najważniejsze jest to, że zobaczysz ekipę Violetty! :)

      Usuń

Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. Piszcie w nich swoje uwagi, przypuszczenia, myśli, i porady. Bardzo dziękuję za odwiedzenie bloga! Mam nadzieje, że post się podobał!
Zostawcie po sobie ślad ;3