sobota, 15 listopada 2014

[Aktorzy] Sesja Clary i Diego.

Clara gra Angie, a Diego gra Diego. Mimo, że ich role w serialu nie spotykają się za bardzo w żaden sposób, w życiu prywatnym Diego i Clara to kochająca się para. Tak jak inni aktorzy serialu, są zapracowani i nie mają za wiele czasu na cokolwiek, jednak podczas pobytu w Rzymie znaleźli trochę czasu na kolejną sesję zdjęciową. Ciekawi? Zapraszam!
DIEGO DOMINIGUEZ

CLARA ALONSO

***********************************************
Sesja jest według mnie cudowna. Clara co prawda ma trochę za mocny make-up według mnie, jednak to moim zdaniem nie zaszkodziło w żaden sposób sesji. Diego również wyszedł świetnie, prawda? 
Podobają wam się zdjęcia? 
Co sądzicie o sesji?
Dajcie znać!
Paaaa <3

5 komentarzy:

  1. Śliczne. Jednak na niektórych zdjęciach Clara ma zbyt mocny makijaż.
    Zapraszam na mój blog. 3-sezon-violetty.blogspot.com.
    Nadrabiam zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale sesja i tak jest śliczna :).

      Usuń
    2. Czy mogłabyś mi zrobić nagłówek na mojego bloga o Violi. Chcę aby znajdowały się tam jakieś najnowsze zdjęcia promocyjne. Bardzo dużo nowych ma u siebie na blogu w poście o zdjęciach promujących. Chcę przeźroczysty. Chcę abyś tam z boku na twoim blogu, na bocznym pasku go umieściła jak zrobisz.
      Czekam na odpoweidź.
      Pozdrawiam *-*

      Usuń
    3. Oj chyba za późno, ale i tak go zrobię. Będzie dzisiaj na blogu.

      Usuń
    4. Weszłam na twój fanpage i jest po prostu boski! Jeżeli chcesz,zrobię nagłówek ale nie wiem czy warto, bo ten co masz jest świetny ;)

      Usuń

Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. Piszcie w nich swoje uwagi, przypuszczenia, myśli, i porady. Bardzo dziękuję za odwiedzenie bloga! Mam nadzieje, że post się podobał!
Zostawcie po sobie ślad ;3