środa, 15 lipca 2015

Soy Luna?


Cześć!
Pewnie słyszeliście już o serialu, który podobno ma zastąpić Violettę.
Postanowiłam zebrać informacje i napisać post o tym właśnie serialu, który pojawił się na horyzoncie jako następca Violetty.
Zapraszam!

Przejdźmy do rzeczy : Violetta to serial, który poruszył nasze serca; sprawił, że czuliśmy się lepiej, odnaleźliśmy w nim siebie. Nauczył nas wielu rzeczy i dodał odwagi. Jednak serial się zakończył, a na horyzoncie pojawił się nowy - Soy Luna. Pewnie większość z was o nim słyszała - jako serial, który ma zastąpić Violettę.
Soy Luna oznacza po polsku "Jestem Księżycem". Tytuł jak najbardziej oryginalny ;) W każdym razie Pol-ka i Disney Channel ponownie nawiązali współpracę i stworzyli serial, który ma się pojawić na antenie dopiero w 2016 w Latynoskich krajach.
Rugg ostatnio dodał zdjęcie z "Soy Luna" z informacją na ten temat.
Dodatkowo, na zdjęciu promocyjnym widać Ruggero, a więc pewnie wystąpi w serialu, przynajmniej w kilku odcinkach. 



Są także plotki dotyczące tego, że Tini wystąpi w serialu. A czy sam serial dotrze do Polski? Tego nie wiadomo. Na razie ma mieć premierę w 2016 w Latynoskich krajach, więc informacje dotyczące jego przetłumaczenia na język Polski nie są potwierdzone. W główną rolę ma się wcielić Paulina Goto, meksykańska aktorka i piosenkarka. Urodziła się w 1991, a więc ma aktualnie 23 lata. Grała w zespole muzycznym przez 3 lata (2011 - 2014), wydała 2 albumy i występowała w serialu Mi Corazon es Tuyo.

Ogólnie fabuła serialu ma być podobna do tej "Violettowej" - serial będzie o miłości, przyjaźni i muzyce. Czy na celu ma on zastąpienie Violetty? Czy po prostu fabuła będzie podobna? Tego nie wiadomo, ale wiemy, że Violetta jest niezastąpiona ;)
Oto kilka zdjęć z serialu : 

Ja osobiście mam neutralne zdanie - zobaczymy, jaki będzie serial, co się w nim będzie działo, jak będzie wyglądał. Spodziewam się czegoś podobnego do Violetty, może go nawet polubię, jeżeli dotrze do Polski? Zobaczymy. 

Co o tym myślicie? 
Czy Luna dotrze do Polski? 
Czego się spodziewacie?
Dajcie znać!
Cześć <33

2 komentarze:

  1. Ruggero zagra główną rolę, a Pauliny Goto w ogóle nie będzie w serialu. :) Te zdjęcia (oprócz 3 pierwszych) są z jakiegoś innego serialu. ^^ Główną rolę obok Ruggero ma zagrać podobno jakaś Karol Sevilla. ;P Tak czy inaczej, jak dla mnie serial zapowiada się nawet dobrze, ale jedyne co mnie martwi to to, że Rugg będzie miał w SL dziewczynę, a ja tak bardzo kochałam Fedemiłę. ;c <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, skąd ty to wszystko wiesz? :P No cóż, trzeba iść dalej i mam nadzieję, że tak czy tak serial dotrze do Polski ;)

      Usuń

Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. Piszcie w nich swoje uwagi, przypuszczenia, myśli, i porady. Bardzo dziękuję za odwiedzenie bloga! Mam nadzieje, że post się podobał!
Zostawcie po sobie ślad ;3