poniedziałek, 11 sierpnia 2014

[Być jak…] Styl Francesci!



Francesca to świetna przyjaciółka, której styl jest słodki oraz bardzo dziewczęcy!
Podoba ci się ten styl? 
Postaram się wam poradzić i upodobnić do naszej bohaterki.
Nie przedłużając, zapraszam do przeczytania posta :)





Nie dzieliłam TEJ postaci na sezony, ponieważ jej styl nie zmienia się, dzięki czemu Fran wyglądała podobnie oraz bardzo dziewczęco w każdym sezonie. Dlatego postanowiłam postarać się bardziej i wytłumaczyć wszystko dokładniej - na podstawie zdjęć :P


Na zdjęciach widzimy naszą czarnowłosą bohaterkę z różnymi kreacjami, noszącą przeróżne kolory. Co jednak łączy te zdjęcia, tworząc unikalny styl Francesci?

Po pierwsze na zdjęciach możemy zauważyć, że bardzo często Francesca nosi opaski. Różowe, czerwone, niebieskie, kolorowe, białe z wzorkami, z kokardą … Dlatego proponuje nosić takie właśnie  opaski. Najlepiej z kokardą oraz z wymienionymi powyżej kolorami. Opaski mogą być również z kwiatami czy z gwiazdkami… To właśnie ONE tworzą unikalny styl, sprawiając, że możesz poczuć się wyjątkowa, ponieważ jest ich duży wybór, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Po drugie - albo sukienka, albo spódniczka. Kolejna część dziewczęcego stylu Fran. Nie często zobaczyć naszą bohaterkę noszącą spodnie. Najczęściej są to przewiewne, jednokolorowe spódnice BĄDŹ jakieś zabawne sukienki. Co znaczy 'zabawne'? To znaczy że z jakimś dodatkiem, takim jak pasek czy falbanki. Są one też najczęściej we wzorki takie jak kropki.
Po trzecie kolory to bardzo ważna część ubioru naszej kochanej Fran. Wyżej przedstawione zdjęcia pokazują, że Francesca nie nosi jednego koloru opaski, sukienki/bluzki + spódnicy oraz butów. Wszystko jest trochę inne - jednak razem wygląda przecudownie! Właśnie dlatego proponuję nosić kolorowe ubrania, opaski oraz buty. Najbardziej 'Franceskowate' kolory to niebieski, czerwony, różowy, żółty oraz pomarańczowy.
Po czwarte Francesca często nosi balerinki lub buty bez obcasa. Ten punkt jest bardzo krótki - no co tu jeszcze dodać ;) Najczęściej jej buty są bardzo zakryte, lub mocno odkryte - jak kto woli. Zobaczycie je w kolorach typu beż, brąz, czerń… Nie mówię, że nosi takie buty cały czas, jednak większą jego część.
Po piąte jej włosy - no tak, to nie jest część stylu (za bardzo) ale warto o nich wspomnieć. Francesca najczęściej ma rozpuszczone włosy sięgające trochę za ramiona. Jej włosy są czarne oraz proste jak drut. Ale nie musisz farbować swoich włosów jeżeli nie są one czarne. Możesz, jednak nie jest to konieczność ;). Jeżeli rozpuszczone, proste włosy są dla ciebie za nudne, możesz je zaczesać bardziej do tyłu i ozdobić opaską z kokardką. To bardzo ładnie wygląda. Co jeszcze warto wiedzieć? Że na zdjęciach promocyjnych z pierwszego sezonu naszego fioletowego serialu, Francesca miała zrobioną kitkę na bok. Ja tam to zaliczam jako fryzurę Fran ;)



*********
No i to by było tyle, jeżeli chodzi o naszą cudowną Fran. 
Mam nadzieje, że post był przydatny :)
Jeżeli macie jakieś pytania bądź uwagi czy spostrzeżenia, to dajcie znać w komentarzach :)
Komentarze są bardzo motywujące - bardzo pomagają mi w pisaniu tego bloga.
Więc proszę piszcie komentarze i powiedzcie kogo chcecie w następnym poście z serii 'Być jak…'
Paaa <3

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Widać, że sama go pisałaś.A czy następnym razem mógłabyś jeszcze zrobić gdzie można kupić takie podobne ciuchy jak ma na jakimś zdjęciu i podać cenę.?Bardzo bym jeszcze oto poprosiła. Pozdrawiam ★

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ^^ Dziękuję też za propozycję, na pewno poszukam kilka podobnych ubrań <3
      Dzięki wielkie, że komentujesz, to bardzo dużo dla mnie znaczy :3
      Pozdrawiam :3

      Usuń
    2. Mam pomysł! :3
      Dzisiaj dodaje jeszcze styl Camilii, więc pomyślałam że jutro zrobię post z 'Gdzie kupić' i ceny ubrań Fran, Camilli i Violi :) Może tak być? :)

      Usuń
    3. Oczywiście. Bardzo dziękuję. Będę czekać.:-D

      Usuń
    4. Nie ma za co. W moim profilu znajdziesz mojego bloga Wszystko o modzie :) jest tam właśnie podane ceny poszczególnych ubrań Franczeski. Mam nadzieję, że komentujerzz.★

      Usuń
    5. Na pewno zajrzę na bloga :) Dziękuję że tak często komentujesz mojego <3

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że ty też będziesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz bloga!!!!! Styl Fran świetnie opisany........Życzę Ci jak największych postępów!!!!��������������

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. Piszcie w nich swoje uwagi, przypuszczenia, myśli, i porady. Bardzo dziękuję za odwiedzenie bloga! Mam nadzieje, że post się podobał!
Zostawcie po sobie ślad ;3